Vagy az egyéni, vagy a csoportos feladat közül kell választani!

Beadási határidő: az első félév vége!

 

  1. Csoportos feladat

ÓRAVÁZLAT KÉSZÍTÉSE ÉS EGY ÓRARÉSZ MEGTARTÁSA

  • egy csoport: 2-3 fő
  • óravázlat három részből álljon: Bevezető rész (10perc)

  Fő rész (15perc)

          Befejező rész (10perc)

  • egy órarészlet megtartása

 

  1. Egyéni feladat

Az első félévben tanult SPORTÁGAK ISMERTETÉSE kézzel írva

  • ATLÉTIKA, RÖPLABDA, KOSÁRLABDA egyike
  • kézzel írva, minimum A/5 lap

 

További információt, segítséget a testnevelőknél kaptok!

 

Testnevelés projekt 1

Testnevelés projekt 2

PROJEKTMUNKA BIOLÓGIÁBÓL A 10.ÉVFOLYAM RÉSZÉRE

1. félév- Alábbiakból egy kötelező a félév során!

 

1. Vírus okozta betegségek bemutatása pl. AIDS, ebola kiselőadás formájában, ppt segítségével. (6-9 dia)

Határidő: 2016. szeptember 30.

 

2. Emberiséget támadó bakteriális nagy járványok, fertőzések pl. pestis, kolera

Kiselőadás +ppt (6-9 dia)

Határidő: 2016. október 28.

 

3. Őszi színek, préselt levelekből, magokból, termésekből egy vagy több növény bemutatása

Plakát vagy makett készítése

Határidő: 2016. december 2.

 

4. Csírázás megfigyelése- bármely választott növény csirázási folyamatának bemutatása képekkel illusztrálva, illetve erről napló vezetése. Végezetül 5 oldalas házi dolgozatban a folyamat bemutatása.

Határidő: 2017. január 6.

 

PROJEKTMUNKA KÉMIÁBÓL A 10.ÉVFOLYAM RÉSZÉRE

 

10. évfolyam/1.félév- Alábbiakból egy kötelező a félév során!

1. Műanyagok, Polietilén

Milyen szerepük van az emberek hétköznapi életében?

Házi dolgozat (2 oldal) vagy kiselőadás ppt segítségével (6.dia)

Határidő: december 1.

 

2.Gumigyártás-Kaucsuk szerepe

Házi dolgozat (2 oldal) vagy kiselőadás ppt segítségével (6.dia)

Határidő: december 1.

PROJEKTMUNKA FIZIKÁBÓL A 10.ÉVFOLYAM RÉSZÉRE

I/félév

Mutasd be egy általad választott fizikus munkásságát: hogyan kapcsolódik a fizikai tanulmányaidhoz.

Hozzál fel példákat arra, hol és milyen formában találkozol vele a környezetedben lévő tárgyi világban!

Érvek és ellenérvek segítségével bizonyítsd, hogy az emberiséget szolgálja vagy éppen ellenkezőleg, káros mind a fejlődésre, mind a környezetre! A saját szemszögedet is vedd figyelembe!

 

A projekt bármilyen formátumban (Word, PDF, PowerPoint stb.) elkészíthető.

Beadási határidő: a feladat kiadásától számított két hét.

PROJEKTMUNKA FÖLDRAJZBÓL A 10.ÉVFOLYAM RÉSZÉRE

2 témából lehet választani:

  • Magyarország Nemzeti Parkjai
  • Budapest gyógyfürdői

 

Elkészítés határideje: őszi szünet előtti utolsó vagy őszi szünet utáni első óra.

 

Feldolgozás módja többféle lehet:

  • ppt készítése (min.25 dia)
  • tabló készítése (kb. 1x1m)
  • füzetbe összegyűjtve és szerkesztve témához kapcsolódó ismeretek (min.6 oldal)

 

Értékelés szempontjai:

  • határidő betartása
  • a megadott terjedelem
  • a lényeg kiemelése
  • tartalom és forma egysége
  • a források megfelelő alkalmazása
  • stílus és helyesírás
  • ábrák, grafikonok, képek, újságcikkek felhasználása

E-napló

 

ALAPÍTVÁNY

Iskolánk alapítványa: Széchenyi 200 alapítvány. Kérjük, hogy amennyiben támogatni kívánja iskolánk diákjait, akkor az adója 1 %-át az alábbi adószámra utalja:

18004298-1-42

Bővebben...

 

Elérhetőségeink

Budapesti Gazdasági SZC Széchenyi István Kereskedelmi Szakgimnáziuma

1088 Budapest, Vas utca 9-11
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefon/fax: +36 1 338 4480
Igazgató: Jakab Szilvia
 
Gazdasági iroda: Bogáti Árpád
telefon: +36 1 338 4592 
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.